اهل حق
کج راهه شناسی در آثارالحق در صورتی که مطالعه آثار الحق نشان می دهد، بهرام الهی تنظیم کننده «گفتارها» برای اینکه چنین مهمی را مراعات نکند و بتواند با طرح «مظهریت» مدعی همان شان و منزلت مخصوص پیامبر و امام شود، «گفتارها» را طوری تنظیم نموده و در جایگاهی قرار داده که بتواند استاد الهی را در کنار پیامبران مطرح کند. در حقیقت خویش را در اذهان متولی قانونی «دین ابداعی» جا انداخته، و یارگیری نماید. غافل از اینکه تأمین چنین منظور و مقصودی با «مذهب ما شیعه اثنی عشری جعفری، امت ما، امت محمدی، ملت ما ملت ابراهیم است»(آثارالحق ج2ص503سطر17)که استاد الهی به آن معتقد بوده و مهم خویش را به آن تعریف کرده است سازش ندارد. خصوصاً اینکه مسلمانان، خاصه شیعیان تحریف قرآن را محکوم کرده، و با این عمل تفهیم نموده که نمی خواهند مانند مسلک ها و فرقه های باطل و ضاله حقانیت خود را با تحریف قرآن ثابت کنند. ادامه دارد....
بلکه با بیان «فقط قرآن است که از آن تحذیف شده، ولی در آن هیچ تحریف نشده است»(آثارالحق ج1ص141گفتار494) خویش را در مقام متعصبان پیروان ولایت با امامت قرار می دهد. و نشان می دهد بر این عقیده و اعتقاد است که تفسیرهای ولائی پیامبر اکرم از آیات را که غیر از علی (ع) دیگران نشنیده بودند(آثارالحق ج2ص444) دشمنان خاندان حذف کرده اند.
می طلبد اشاره کنیم، استاد الهی با چنین بیانی....
Design By : Pichak |